פרטים עלי

התמונה שלי
אוהבת לישון,לראות TV, לכתוב בבלוג שלי ועודדד...

יום חמישי, 24 במרץ 2011

ארתור:

ארתור:
ארתוראנגלית: Arthur) היא סדרת אנימציה לילדים אשר הופקה בשיתוף פעולה קנדי-אמריקאי. הסדרה מבוססת על סדרת ספרי ילדים מצליחה שנכתבה ואויירה על ידי מארק בראון. הסדרה מופקת על ידי אולפני סינר ומשודרת בארצות הברית בערוץ PBS החל מה-2 בספטמבר 1996 ועד היום. בישראל הסדרה משודרת בערוץ הילדים משנת 1997 ועד היום. הסדרה משודרת כיום ב-82 מדינות ברחבי העולם. בישראל זכתה הסדרה לפופולריות רבה, וזכתה פעמים רבות בתואר "סדרת השנה" בטקס נבחרי הילדים שמארגן ערוץ הילדים בכל שנה.
עד היום הופקו לסדרה 14 עונות המכילות 185 פרקים. בעקבות הצלחת הסדרה הופקו לה גם שלושה סרטי טלוויזיה וסדרה-בת בשם "ד"ש מבאסטר". סרט הטלוויזיה האחרון של ארתור "Arthur's Missing Pal" הוא הסרט הראשון של ארתור אשר עשה שימוש בגרפיקת תלת-ממד.

תגובה 1:

  1. וואו, 14 עונות זה המון לסדרה כמו ארתור, אני לא חושבת שיש הרבה סדרות לילדים שיצאו להם כל כך הרבה עונות.
    אני מאוד אוהבת לראות את ארתור עם הבת שלי, סדרה מצויינת.

    השבמחק